jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

środa, 6 sierpnia 2014

sałatka z jajkiem sadzonym - pyszne śniadanie!

HEJ!


aż mi wstyd- tak bardzo się rozleniwiłam. ale chwilowy urlop mi się należy. jednak czy chwilowy urlop należy się komuś kto śpi, śpi, śpi i je?:)


dzisiaj na śniadanie zjadłam pyszną sałatkę- z jajkiem sadzonym. może macie ochotę?

SKŁADNIKI!
garść sałaty zielonej
kawałek ogórka
3 orzechy włoskie
4-5 plasterków boczku parzonego
jajko
pieprz
sos balsamiczny (u mnie truskawkowy z Lidla)

PRZYGOTOWANIE!
umytą i obraną sałatę układamy na talerzu. na jednej patelni smażymy jajko sadzone, na drugiej boczek.
sałatę polewamy sosem, układamy na niej jajko i boczek.
orzechy rozłupujemy i rozsypujemy kawałki na sałacie, dodajemy kawałeczki ogórka.
doprawiamy do smaku.

SMACZNEGO!



Sałatka zamiast kanapki!Lato w pełni!Sałatka zamiast kanapki!

10 komentarzy:

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...