jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

poniedziałek, 29 września 2014

mini wrapy na dwa sposoby - przekąski!

WITAM!

jak obiecałam, tak jestem z przepisem na świetne przekąski.
zapraszam!

SKŁADNIKI!
placki tortilli
sałata
pomidor
100g szynki
100g sera
pojedyncza pierś z kurczaka
szczypiorek
serek kanapkowy czosnkowy
majonez 
keczup
przyprawy do marynowania kurczaka

PRZYGOTOWANIE!
kurczaka marynujemy w papryce słodkiej, chilli, pieprzu, soli. smażymy na patelni. podgrzaną tortillę smarujemy majonezem, układamy sałatę, kurczaka, pomidora oraz polewamy keczupem. tortillę zwijamy ciasno i kroimy na "plastry", spinając je wykałaczkami.
tortillę z szynką przygotowujemy podobnie. placek smarujemy serkiem, układamy szynkę, ser i posypujemy szczypiorkiem. resztę robimy tak, jak w poprzedniej wersji.

SMACZNEGO!




Szkolne śniadania

 

15 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tymi małymi kawałkami na patyku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejka jakie pyszności!;) Na pewno spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz jakąś wyjatkową zdolność odczytywania moich kulinarnych zachcianek :-) wrapy mniam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jako przekąski rewelacyjny pomysł:)i przy tym ładnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe i taki ktoś tak ja nawet jest w stanie to zrobić:D na pewno sprawdzę u siebie przepis:D

    OdpowiedzUsuń
  6. I to jest to z czym mam wieczny problem: co na przekaski? Wiecej poprosze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pyszne!:) robiłam z szynką kiedyś podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mega pomysł na wrapy - wykorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrapsy są chyba idealne na każdy wieczór z przyjaciółmi i można do nich tyle dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale smakołyki, narobiłaś mi apetytu

    mam prośbę o kliknęcie w linki do bluz w obu postach
    Dziękuję i pozdrawiam,
    Ania
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/09/wielki-biay-kwiat-i-filcowa-torebka.html
    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/10/fresh-love.html

    OdpowiedzUsuń
  11. O, przyda mi się ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...