jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

poniedziałek, 6 października 2014

pyszne pierogi leniwe!

WITAM :)


i jesień, i rok akademicki (jak na razie bardzo lekki :D), i zimno, i mgła rano.
i pyszne pierogi leniwe, takie najbardziej klasyczne, na obiad.
zapraszam!

SKŁADNIKI!
250g twarogu półtłustego
3 łyżki mąki (+ do podsypania)
1 jajo
pół paczki cukru wanilinowego
cynamon
masło do polania
cukier

GOTUJEMY!
twaróg przeciskamy przez praskę.

do miski wrzucamy mąkę, cukier wanilinowy, jajo i 1 płaską łyżkę cynamonu.

formujemy ciasto, odrywamy kawałki, formujemy w wałeczki i odcinamy kawałki. wrzucamy do wrzącej wody i czekamy aż wypłyną. gotowe polewamy roztopionym masłem, posypujemy cukrem i cynamonem.

SMACZNEGO!


22 komentarze:

  1. Wpraszam się na takie dobroci! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam :) Jedno z moich ulubionych dań :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj uwielbiam , jakie piękne pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjj - uwielbiam LENIWE - poproszę porcję z dostawą do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią bym się poczęstowała. Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa...jak ja je uwielbiam!!!!! Moje dziecko też...juz spisałam przepis. Mam tylko pytanie: czy duzo ich wychodzi z jednej porcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej! wyszło mi około 40 leniwków, u nas starczyło na 3 porcje :) ale zawsze można zrobić troche więcej! czekam na jakieś zdjęcie jak już zrobisz- publikuje je na fanpage :)

      Usuń
  7. I kolejny dobry przepis do zapisania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo je lubię! Ostatnio właśnie Babcia mi przygotowała :)
    Pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  9. P. LIDIO !, z ziemniakami to KOPYTKA !!!, a LENIWE to :: SER, JAJO,MAKA !! tyle aaa, LENIWE na zdjeciu to POEMAT !!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...