jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

poniedziałek, 16 lutego 2015

ciasteczka pieguski z czekoladą!

WITAM!


zapraszam dzisiaj na przepis na szybkie i proste ciasteczka a'la pieguski :)

SKŁADNIKI! (15 sztuk)
140g mąki
1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
100g masła
60g cukru
150g czekolady pokrojonej w kostkę

PIECZEMY!
ucieramy masło z cukrem. dodajemy mąkę i proszek do pieczenia. do ciasta wsypujemy pokrojoną czekoladę i pieczemy 15 min w 180 stopniach. zostawiamy do wystudzenia.

SMACZNEGO!


Karnawałowe Słodkości!Walentynki. Czym TO się je? 11-17.02.2015

11 komentarzy:

  1. Zimne mleko do takich pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają apetycznie :)
    uwielbiam domowe wypieki :)



    miscellaneous-em.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ciacha! Prosto, szybko i bardzo smacznie! Wyglądają bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają na smaczne ! :)
    Narobiłaś mi ochoty na jakiś ciacha :D

    Zapraszam do mnie :
    http://ispassionforlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jakie idealne!
    Uwielbiam takie ciasteczka!
    I to nie tylko w Walentynki...
    :)

    Dziekuje za udzial w akcji walentynkowej na Mikserze!
    Kasia
    www.lejdi-of-the-house.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam je :) ja dodaję jeszcze orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają pysznie, na pewno sproboję zrobić:)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...