jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

środa, 4 lutego 2015

tarta z mięsem mielonym i pieczarkami!

HEJ!

dzisiejszy przepis wpadł mi do głowy całkowicie przypadkiem, chyba nie widziałam wcześniej czegoś podobnego.
jedliście kiedys klopsikową tartę? :) pewnie nie! mojemu lubemu zasmakowała, może zrobię taką na kolację walentynkową? z pewnością jest to ciekawa opcja!
zapraszam!

SKŁADNIKI!
na ciasto:
200g mąki
2 jaja + białko do posmarowania ciasta
120g masła
sól
na farsz:
500g mięsa
350g pieczarek
1 cebula
2 ząbki czosnku
szklanka przecieru pomidorowego
200g sera
opcjonalnie mozarella

PRZEPIS!
składniki na ciasto zagniatamy  w kulkę i odstawiamy do lodówki na 30 min. w międzyczasie z przyprawionego mięsa mielonego formujemy klopsiki i smażymy. na patelni podsmażamy pieczarki z pokrojoną cebulką.

 ciastem wyklejamy formę na tartę i smarujemy białkiem. podpiekamy 15 min w 180 stopniach. na gotowy spód nakładamy pieczarki, na to podsmażone klopsiki. zalewamy przecierem i posypujemy serem. pieczemy jeszcze około 15-20 min w 180 stopniach.
 

SMACZNEGO!



Zimowy ObiadZima  we WłoszechWalentynkowe menu

7 komentarzy:

  1. ja się zabieram do zrobienia tarty już chyba rok ale mam 2 lewe rece do gotowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno musi być pyszna <3

    ____________________________
    new in February/ fashion&minimalism
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie i smakowicie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to wymyślasz w tej kuchni :) wygląda smacznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy aby na pewno w przepisie na farsz ma być 500g masła :-) pozdrawiam Martyna

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...