jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

piątek, 7 czerwca 2013

inny sposób na lasagne!

WITAM!
Coś na dzisiaj:

No to kolejny raz tu piszę, 41 notka! Uwielbiam to robić, gotować, robić zdjęcia, pisać tutaj! Za tydzień lecę na wakacje, więc dodam przez ten tydzień 2-3 przepisy- i będzie przerwa. Mam nadzieję wrócić z Egiptu z masą zdjęć, inspiracji i ichniejszych przypraw. Był ktoś z Was w Hurghadzie? Jakie wrażenia!? Opowiadać mi tu!
Kochani! jeszcze raz Was zapraszam na mojego fanpage na facebooku!
A dzisiaj na obiad inny sposób na lasagnę (którą uwielbiam). Postanowiłam ją trochę "odchudzić". Zamiast makaronu nalesniki, zamiast wołowiny/wieprzowiny drób, zamiast śmietany jogurt! I mam nadzieję, trochę mi się to udało =D

SKŁADNIKI!
składniki i przepis na nalesniki TUTAJ lub TUTAJ
500g mięsa mielonego drobiowego
pomidory krojone (puszka)
cebula
czosnek
zioła prowansalskie, oregano, pieprz
jogurt
pomidor
odrobina sera

krem serowy:
2 łyżeczki mleka
2 łyżeczki jogurtu
pół serka bieluch light
pół serka topionego

GOTUJEMY!

Jako, że przepis na nalesniki jest podany to w czasie gdy chłodzimy ciasto robimy krem serowy. Przygotowujemy składniki.

Dodajemy składniki. 2 łyżki jogurtu i mleka. Połowę bielucha i serka topionego.
 

Miksujemy ze sobą.

Smażymy naleśniczki.

Podsmażamy na odrobinie oleju cebulkę i czosnek.

Ja pomidory krojone miksuje, ale jeśli ktoś woli w kawałkach to prosze bardzo =D

Dodajemy zioła oraz kawałeczek serka topionego. Znowu mieszamy

W tym czasie do cebulki dodajemy drobiowe mięso mielone. Smażymy!

Przygotowujemy naczynie- najlepsze okrągłe.

Dodajemy oliwę i rozsmarowujemy ją po całym naczyniu.

Do mięsa dodajemy nasz sos i mieszamy.

Dodajemy również trochę jogurtu.
Nalesniki mamy, pomidora pokroić czas.
Układamy naszą lasagne! Nalesnik, mięsko, krem, nalesnik.... :) Na wierzch ser, pomidor i zioła.

Wstawiamy do piekarnika (nagrzanego do 190oC) na 15-20 minut- do stopienia sera.

Wyciągamy i kroimy.

I JEMY! SMACZNEGO!


Ostatnie kuszenie
 zapraszam do odwiedzania, komentowania i obserwowania (również na bloglovin i facebook)

45 komentarzy:

  1. jak możesz mi to robić ;/ akurat jestem taka głodna a tu takie pysznotki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje przepisy!:)
    Są takie smaczne, stosunkowo łatwe w wykonaniu i innowacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przetestuje, ale i tak jestem pewna, że będzie mega pyszna:):*

    OdpowiedzUsuń
  4. super wygląda ! :)Aż się głodna zrobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja
    NAPEWNO zrobie taka wersje!!!
    buleczkami z jajakiem w srodu zajadamy sie w domu
    bardzooo lubie Twoje przepisy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo smakowicie! ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda cudownie, jadłam dzisiaj coś podobnego:p

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę spróbować, wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy pomysł - nieźle to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pysznie! Genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny przepis na pewno wypróbuję. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również wezmę z Ciebie przykład i wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Suoer pomysl!!! Coraz bardziej zaluje,ze nie mam piekarnika :(

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cudo, znów się zrobiłam głodna:D
    na pewno wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy przepis, takiej lazanii jeszcze nie jadłam!:D Nie ukrywam, że jest to mała bomba kaloryczna, ale z całą pewnością, przepyszna!:D
    Pozdrawiam:)
    PS Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka godzina, a ja tu takie pyszności oglądam, ale bym taką jadła! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już leżę w łóżku a jak zaczęłam oglądać te zdjęcia to brzuch mnie zaczął wołać :) hehe niestety najpierw sobie pójdę spać :D bardzo fajny pomysł mniam wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. <3 chcę ją muszę zjeść !
    wygląda taaaaaak przepysznie :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. mmmmm, smakowita lasagne'a <3

    OdpowiedzUsuń
  20. pyszności muszę spróbować zrobić:> zapraszam do siebie http://claudine-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Też zawsze zastępuję mięso wieprzowe drobiowym ;) koniecznie musze spróbowac w takiej naleśnikowej wersji!

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej, robię się taka głodna...:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Mniam, jadłabym ale jestem diecie :/
    http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wowww....brilliant recipe, I'll be sure to try this! It looks so yummy and delicious :P
    You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC”(Obserwatorzy) and bloglovin? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale to wygląda! Masz talent o do gotowania :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zjadłabym z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  27. Delicious!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda pysznie, aż głodna się zrobiłam :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale pyszności ;)
    Wspaniale to wygląda !

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. O, taką lasagne to chętnie bym zrobiła! :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda pięknie, kooocham włoskie jedzenie :3
    (A serek Bieluch - pokręcony smak życia).
    Pozdrawiam,
    siwapiecze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. lasagne z naleśników?! wow! te kluski zawsze mi suche wychodzą, więc może to jest jakiś pomysł. jak będę miała czas to spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy pomysł ;) Chętnie bym wypróbowała lasagne z naleśników, ale powiedź mi, czym można zastąpić mięso aby zachować pyszny smak? Myślisz, że brokuły + sos śmietanowo-koperkowy będą równie dobre?

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam Twojego bloga... nienawidzę gotować... ale najgorsze jednak jest to, że kiedy tu zaglądam automatycznie robię się głodna. (tak swoją drogą - dzięki...!) kolejny problem jest taki, że zaglądam do Ciebie zazwyczaj wieczorami... dylemat - jeść czy nie jeść... oto jest pytanie ;)

    xx
    E.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł! Nigdy bym na to nie wpadła!!!! Na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow, ale świetny pomysł, jak znajdę odrobinę czasu to koniecznie muszę wypróbować!
    Kocham gotować i piec, więc ten przepis musi być wypróbowany!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  37. mmmmm zjadłabym kawałeczek nawet więcej ;D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...