jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

niedziela, 9 listopada 2014

canneloni z mięsem mielonym w sosie beszamelowo pomidorowym!

WITAM!



kolejny włoski post- są chętni?:)

SKŁADNIKI!
pół paczki makaronu cannelloni
500g mięsa mielonego
ząbek czosnku
1 cebula
100g sera
domowy przecier pomidorowy  (do zastąpienia kupnym)
70g koncentratu pomidorowego
50g masła
50g mąki
500ml mleka
zioła prowansalskie
suszone pomidory
kulka mozarelli


PRZEPIS!
 mięso mielone podsmażamy z cebulą i wyciśniętym czosnkiem. na koniec smażenia dodajemy koncentrat.

w rondelku rozpuszczamy masło, dodajemy mąkę i mleko. mieszamy by powstał sos beszamelowy. doprawiamy.

doprawiamy przecier pomidorowy.

rurki cannelloni napełniamy mięsem i zalewamy sosem pomidorowym. na to wylewamy sos beszamelowy.

posypujemy serem i ziołami. pieczemy 40 minut w 180 stopniach. posypujemy kawałkami mozarelli i suszonymi pomidorami.

SMACZNEGO!




Przetwory na widelcuSmaczna Jesień

17 komentarzy:

  1. Nic dodać, nic ująć! Jak dla mnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmmmmmmm pyszności

    __________________________________________
    fashion stylizacja w najbardziej hot kolorach
    http://WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. to co lubię:) bardzo lubię takie canneloni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko co związane z włoską kuchnią jest dla mnie genialne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No to znalazłam już przepis na wtorkowy obiad :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm pysznie! Nigdy nie robiłam, ale domyślam się jak smakuje i sama muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raj w gębie!!!! ;D kocham takie dania!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji spróbować takich smakołyków,ale na pewno zmieni się,to w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda przepięknie! Aż zrobiłam się głodna...

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygląda, bardzo lubię takie zapiekanki

    OdpowiedzUsuń
  11. Generalnie jestem.na diecie, ale jak.wpadną znajomi, to.zrobię in to cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. na takie dania to ja zawsze jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Wygląda znakomicie :) mniamiiiii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje dania wyglądają obłędnie, uwielbiam canneloni

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...