jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

poniedziałek, 30 września 2013

orbit? ZAWSZE!




W jednym z poprzednich postów napisałam, że ostatnio maniakalnie żuję gumy bez cukru- głównie jak zjem coś na mieście.

Wiecie, że firma Wm. Wrigley Jr. Company (tak- ta od Orbita, Winterfresh, Airwaves!) jest największym na świecie producentem i dystrybutorem gumy do żucia?
Już wiecie :)

A, że Wrigley Polska istnieje od 20 lat?
No to wiecie!

A wiecie, że produkują Oni również ukochane przeze mnie cukierki Skittles?
Już wiecie!

 Dziś, a właściwie kilka minut temu, przybył do mnie Pan Kurier- byłam zdziwiona kto co jak i czemu do mnie coś przysłał :) Nawet nie spodziewałam się, że paczka dotrze tak szybko!

 Samo jej otwarcie było miłe dla oka!

A w środku? Ktoś, kto wrzucał tutaj produkty, chyba czytał w moim myślach! Znalazłam te gumy, które na prawde uwielbiam!
~guma balonowa dla dzieci (kto jej nie lubi?!)
~orbit white truskawkowy (pycha!)
~orbit cherry- to właśnie jest moja ulubiona guma!
~orbit orange- mój nr 2! 

~orbit white spearmint
~airwaves menthol & eucalyptus
~orbit white freshmint
~orbit spearmint
~winterfresh mint ice
~airwaves cool cassis
~orbit peppermint

~orbit spearmint (wieeelka paka <3333)

~orbit apple (kocham ją :))
~orbit lime (na równi z apple!)
~orbit sweetmint
~orbit white

:) 
jak zauważyliście, moje ulubione gumy to owocowe- dlatego też cieszy mnie to, że są bez cukru!
nawet nie wiecie, ile radości sprawiła mi firma Wrigley :)

22 komentarze:

  1. Gratuluję tych smakołyków i pysznego testowania życzę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. balonowe różowe najlepsze!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne zielone Orbit to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Orbit górą ! xd + świetny blog ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam :D wszystkie do schrupania! Szkoda, że Skitelsików nie dorzucili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, uwielbiam żuć gumę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznaję, że kiedyś też tak mialam , mnostwo gum do zucia w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kocham rzuć gumę :)
    lapkawgore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie bądź taka ! wrzuć na pocztę i kliknij ENTER , tez chcę z jedna ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też muszę zawsze jakieś mieć przy sobie. Lubię żuć, ale tylko miętowe, bo owocówki szybko tracą smak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również miałam kiedyś przyjemność otrzymać takie pudełko :)
    Jego zawartość bardzo ucieszyła mnie i moich najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. om, om, om.... tez lubię sobie porzuć :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paczka, sama bym chętnie taką przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też najbardziej lubię gumy owocowe ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...