jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

sobota, 28 grudnia 2013

bezy z cukrem pudrem DIAMANT :)

HEJ :)

ostatnio chwaliłam się, że dzięki portalowi uroda i zdrowie otrzymałam do testów
CUKIER PUDER TRZCINOWY 
od firmy DIAMANT

udało mi sie dostać aż trzy paczki cukru- z czego jestem bardzo zadowolona.
od dawna chcialam zrobić bezy, chociaż kilka- na próbę.
szukałam pomocy u innych blogerów i wykorzystałam wskazówki z bloga domowe wypieki.
zrobiłam ich niewiele- ale byłoby więcej, gdyby nie mama która podjadała ubite białka ;)
zapraszam!

SKŁADNIKI!
3 białka
200g cukru pudru trzcinowego firmy DIAMANT
odrobina soli
kilka kropli soku z cytryny

PIECZEMY!
cukier raz ;)

oddzielamy białka.

i dodając szczyptę soli ubijamy na całkiem sztywną pianę ;) dodajemy kilka kropli soku z cytryny.

przygotowujemy cukier puder.

 i dodając po łyżce ubijamy dalej.

ładujemy szprycę i wyciskamy bezy- moje są w różnych kształtach :D

nagrzewamy piekarnik do 140 stopni.

pieczemy tak  około 35 minut. potem zmniejszamy temperaturę do 90 stopni i suszymy przez około 2 godzinki.

są smieszne- ale SMAKUJĄ <3

23 komentarze:

  1. Ja kiedyś próbowałam zrobić, ale coś mi nie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo... nie słyszałam o tym cudeńku. Muszę wypróbować, bo to czyni nasze wypieki zdrowszymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze tego cukru nie widziałam.
    Bezy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. za bezami nie przepadam, są dla mnie za słodkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domowe są zupełnie inne niż te ze sklepu, dużo lepsze

      Usuń
  5. ja robię bezy z tego przepisu, uchylam lekko piekarnik i już wychodzą mi bialutkie http://www.wielkiezarcie.com/recipe40234.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ;p
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam bezy, omnomnom :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za bezami, wiec przepis mi sie nie przyda :-)
    Bardzo ladny wyglad bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. JA juz nie próbuje robić bezików, nawet ze specjalną blacha, zawsze mi się przypalają na murzynki hehehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale narobiłaś mi smaka :) A po świętach miały się skończyć te "niedobre" przyjemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, 2h samego suszenia! Pewnie dla ich smaku mogłabym tyle poświęcić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę wypróbować. Fajny blog. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. przenigdy nie udalo mi sie zrobic bezow!

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjnie to wygląda ! :) muszę wypróbować ;) dodaję do obserwowanych, będe tu zaglądać częściej :) buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam bezy z kremem i truskawkami hmmm:)
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  17. musze sie zaopatrzyc w szpryce ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...