jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

sobota, 21 grudnia 2013

kokosowe pancakes!

HEJ :)


dzisiaj post typowo śniadaniowy, postanowiłam zainspirować się przepisem z jednego z moich ulubionych blogów Relish it :) oczywiście swoje dodałam, pozmieniałam- ale wyszło obłędnie!
wiecie, że jak wczoraj wracałam w nocy do domu padał śnieg, zrobiło się biało.? no ale teraz mamy słoneczko :) dziwna zima!

chwalę się, że dostałam niespodziewankowy prezent od Ani i Dziubula z Pomalowany na Niebiesko !:)
dziękujemy!

SKŁADNIKI!
1 jajo
1/2 szklanki mąki
1/3 szklanki śmietany
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/3 łyżeczki sody
2 łyżki wiórków kokosowych
1 łyżeczka miodu
1 łyżeczka cukru wanilinowego

SMAŻYMY!
do miski wsypujemy mąkę...

wlewamy śmietanę...

wsypujemy proszek, cukier wanilinowy i sodę...

jajo...

i wiórki..

z miodem :)

wszystko ładnie miksujemy

i smażymy aż się zarumienią!

SMACZNEGO :)
Naleśniki w każdej postaci

21 komentarzy:

  1. sobotni poranek z placuszkami, idealnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej, jak się cieszę! <3 Bardzo mi miło, że postanowiłaś się zainspirować, i jeszcze byłaś zadowolona! :) Aż samej chce mi się wrócić do tamtych placuszków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniale wyglądają!!!normalnie pychotka!
    buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pancakes są napyszniejsze i najprawdziwsze jak się je piecze na suchej patelni, polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma to jak poranne placuszki na leniwe śniadanie i to kokosowe <3

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladaja pysznie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ...i jeszcze żeby tak je KTOŚ dla mnie usmażył...

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wiórki kokosowe, przepis na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszystkie cuda z kokosem. Pancakes wyglądają obłędnie!
    Serio, śnieg? U mnie pogoda raczej wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te naleśniki.Z okazji Świąt Bożego Narodzenia, życzę Tobie i Twojej rodzinie, Świąt z barszczem, grzybami i karpiem. Życzę zwykłego ludzkiego szczęścia, odpoczynku, zwolnienia oddechu i chwil roziskrzonych kolędą, śmiechem i wspomnieniami. Aby przy świątecznym stole nie zabrakło światła i ciepła rodzinnej atmosfery, a Nowy Rok niósł ze sobą szczęście i pomyślność. Christopher

    OdpowiedzUsuń
  11. pyszności:) uwielbiam kokos:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno wypróbuję przepis :) Wyglądają na przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszły Ci niesamowicie puszyste, wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...