jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

piątek, 13 grudnia 2013

tagliatelle ze szpinakiem ; marchewka z groszkiem! + sosy z knorra

HEJ :)



Mam dla Was dwa przepisy, ale jako, że oba są niejako recenzją- postanowiłam umieścić je w jednym poście.
Dzięki portalowi Uroda I Zdrowie otrzymałam do testowania sosy Knorr do warzyw na ciepło.
Sosy przypadły mi do gustu, podobnie jak sos do brokuła. Nie dość, że dodają aromatu, to zaostrzają smak... mmm! polecam na 100%!
Zapraszam :)

SKŁADNIKI na marchewkę z groszkiem
4 marchewki
puszka z groszkiem
masło
sos do warzyw na ciepło- marchewka z groszkiem

GOTUJEMY!
przygotowujemy składniki.

marchewkę obieramy i kroimy w kostki.

dodajemy groszek i zalewamy wodą.

gotujemy do miękkości.

gdy warzywa będą odpowiednie odlewamy 3/4 wody. dodajemy masło i sos i mieszamy.

GOTOWE :)


SKŁADNIKI na szpinak (porcja dla dwóch osób)
pół paczki mrożonego szpinaku
cebulka
pół sera blue
makaron tagliatelle
masło
sos do warzyw na ciepło- szpinak (ten sos ma dużego plusa- dla mnie, co średnio lubię szpiank, sprawił, że mi totalnie zasmakował!)  MÓJ FAWORYT!

GOTUJEMY!
no i nasz knorr :)

cebulkę podsmażamy na maśle.

wstawiamy wodę na makaron.

do cebulki dodajemy szpinak i powoli rozmrażamy.

dodajemy połowę sera blue.

rozpuszczamy go.

dosypujemy Knorra.

mieszamy makaron ze szpinakiem.

SMACZNEGO :)

39 komentarzy:

  1. Wyglądają pysznie :) Kusisz Kochana tymi daniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki obiad mogłabym jeść codziennie, odkąd odkryłam jak pyszny jest szpinak jem go często właśnie z makaronem. a marchewkę z groszkiem zagęszczam zasmażką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja uwielbiam gotowany groszek i marchewke <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak smacznie. Uwielbiam szpinak, a marchewkę z groszkiem też często podaję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. czy zdrowo to bym polemizowała skoro są z proszku. Każdemu pozostawiam wybór i sama czasami sięgam po gotowce, jednak staram się by nie było to za często. Jednak jak człowiek robi głównie samemu to potem, to co gotowe nie wszystko smakuje. Ja często mam tak, że narzekam już nie zawsze na sztuczność, a na ilość soli.

      Usuń
  6. MMMM makaron bomba! Uwielbiam szpinak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama bym zjadła takie danie z makaronem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Marchewka z groszkiem! Ostatnio często gości na mym stole. Szybkie to, a dobre. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mówię serio: przepisuje słowo w słowo, krok po kroku jak przygotować ten makaron ze szpinakiem ! <3
    Obserwujemy ? Zacznij ; * http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, tagliatelle ze szpinakiem!!! Akurat dziś też jadłam makaron ze szpinakiem, ale w tzw. wersji light - z kurczakiem, białym serem, pieczarkami i dużą ilością czosnku ;) Widzę, że u Ciebie na blogu już bardzo świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię szpinaku ,ale tak to wszystko smacznie i ładnie wygląda ,żebym się skusiła! ; )
    Obserwuję ♥ . Przepysznie! : )
    Zapraszam do siebie na nowo odświeżony blog : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Oraz info! : *
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam szpinak i makarony;))

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze przepysznie :) aż mi monitor pachnie :0

    OdpowiedzUsuń
  14. aż mi ślinka cieknie na to tagliatelle ze szpinakiem! na pewno wypróbuję przepis :))

    OdpowiedzUsuń
  15. mniam, kocham szpinak^^
    zapraszam do mnie >>> www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jeśli ci się spodoba zapraszam również do obserwujących;)
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Łaa wszystko mniam!;) tylko nie groszek! Nie znoszę haha!

    OdpowiedzUsuń
  17. JAK u Ciebie świątecznie i jak zwykle szereg smakowitości:)

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacyjnie wygląda! :) i pewnie smakuje:)
    fajna nowa szata na blogu! dawno mnie nie było a tu tak MIŁA ŚWIATECZNA NIESPODZIANKA :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda bardzo apetycznie !

    OdpowiedzUsuń
  20. http://testmetoo.com/dolacz-do-nas/?token=97f7207858834e357ba4265bca09242c Cześć. Chciałabyś za darmo testować kosmetyki i słodycze? To działa! Dostałam już jedną przesyłkę z płynem micelarnym. Kolejne testy już wkrótce :) Kliknij w link i zgłoś się do testów. Obie z tego skorzystamy! Pozdrawiam :) 

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny przepis na szpinak. Już wiem co będę mieć jutro na obiad!
    Zapraszam do mnie do obserwowania jeśli Ci się spodoba :)
    Ja już obserwuję i będę tutaj zaglądać cześciej!

    OdpowiedzUsuń
  22. makaron ze szpinakiem wyglada zajebiscie! na pewno wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  23. mniam! brakuje mi tu tylko przełamania struktury, co byś proponowała dla smakosza chrupania? jakieś orzeszki, pestki? :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam szpinak, uwielbiam marchewkę z groszkiem- dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  25. oo jaki świetny przepis:D muszę namówić kogoś, żeby mi coś takiego przyrządził, bo nie mam ostatnio czasu...

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę spróbować
    ja nigdy szpinaku nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdecznie zapraszam Cię na konkurs do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...