jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

wtorek, 10 grudnia 2013

serowe i serKowe nadzianie naleśniki :)

HEJ HEJ :)


mam nadzieję, że nowy wygląd bloga przypadł Wam do gustu- ja jestem z niego zadowolona! jak nie wiecie, również na fanpage zmieniłam tło, żeby było kompatybilne z  blogiem :)
dzisiaj mam dla Was przepis na naleśniki- ale na słodko. a właściwie na farsz, bo przepisu na naleśniki jako tako nie dodam :)
zapraszam!

SKŁADNIKI
na naleśniki
2 jaja
2 szklanki maki
2 szklanki mleka
pół szklanki wody gazowanej
3 łyżki cukru pudru
2 łyżki oleju
farsz 1:
twaróg
źółtko
2 łyżki śmietany
2 łyżki cukru
farsz 2:
serek bieluch
2 łyżki cukru pudru

GOTUJEMY :)
CIASTO NA NALEŚNIKI przygotowujemy z tego lub tego przepisu :) dodajemy tylko cukier puder.

pierwszy farsz: mieszamy twaróg z żółtkiem i śmietaną. 

dodajemy cukier i gotowe :)

farsz nr 2: po prostu mieszamy bielucha z cukrem pudrem- mniam!

pakujemy farsz do środka, ozdabiamy cukrem pudrem, dżemem... mmm!

SMACZNEGO :)

Naleśniki w każdej postaci

25 komentarzy:

  1. *_____________________________________*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszące :D

    Pozdrawiam, dzeejlo;)

    OdpowiedzUsuń
  3. robię identyczne! albo z twarożkiem albo z serkiem i te smakują mi najbardziej, szczególnie w ramach słodkiego obiadu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam z twarożkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Juz wiem co zrobie sobie na sniadanie :) a wyglad bloga rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze zawsze zapiekam nalesniki z slodkim serem!!
    Najlepsze *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. PYCHOTKA!!!! Mój smak dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłodniałam patrząc na te zdjęcia, pysznie! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam naleśniki, oczywiście najbardziej te na .... słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam naleśniki!!! narobiłaś mi ochoty a ja w pracy siedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda bardzo smakowicie:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. ja najczęściej jem naleśniki z dżemem, powidłami lub jogurtem. spróbuję z serkiem

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie robiłam naleśników z białym serem. Przepyszne...........mniam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pan lisek uradowany z zaproszenia, przybywa czym prędzej bo głód mu doskwiera!
    Patrzy i patrzy a tu w świątecznej odsłonie, serowe naleśniki na stole.
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ..ale pychotka. Uwielbiam nalesniki z serem.
    Blog wyglada przecudnie, bardzo swiatecznie i nastrojowo..:)
    Spadajace platki sniegu sa urocze..:)

    BUZIAKI XXX

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również jestem wielką fanką naleśników - w szczególności tych z białym serem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. naleśniki to moje ulubione danie :) lubię i na słodko i na ostro.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię naleśniki i wczoraj miałem na obiad.Te są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. masz szczęście że mieszkasz daleko bo bym wpadła na te naleśniki ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. alez zjadlabym takie nalesniki! :) Ale od tygodnia do kuchni nie zagladam, moj facet gotuje, bo ja jakos nie mam mocy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam wszelkie naleśniki:) u mnie częsciej goszczą na słono:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...