jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

wtorek, 3 grudnia 2013

gorące jabłko w koglu-moglu! (z czokośliwką!)

CZEŚĆ!


za oknem już mróz, a za niedługo trzeba z domu wyjść :) śniadanko musi być ciepłe, słodkie i smaczne!
dzis coś czym męczę Was od dawna- jabłko na "jakiś" sposób!
zapraszam!

SKŁADNIKI!
1 jabłko
dżem- u mnie czokośliwka od babci ;)
2 żółtka
cukier
cukier wanilinowy
cynamon

PIECZEMY!
jabłko obieramy i wydrążamy.

środek wypełniamy dżemem i na 10 minut wkładamy do piekarnika (180 stopni)

żółtka ucieramy z cukrem i cukrem wanilinowym.

ciepłe jabłka zalewamy koglem moglem.

posypujemy cynamonem i ponownie wkładamy do piekarnika (kolejne 10min). czekamy aż się zarumieni.

SMACZNEGO:)

21 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny deser i co najważniejsze, łatwy w przygotowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ekstra, super pomysł na zimowe wieczory mniamm

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię jabłka w tym stylu, aczkolwiek pomysł wydaje się świetny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam pieczone jabłuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniały mi się czasy jak robiłam sobie jabłka w mikrofalówce.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog. :)


    xx
    www.gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ty masz świetne i smakowite pomysły :) Pysznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

  8. Genialny pomysł, wygląda mega smakowicie Kochana:***

    OdpowiedzUsuń
  9. No jeszcze takiego koglu moglu z jabłkiem nie jadłam :)
    Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł i, co najważniejsze, idealnie wykonany :). U mnie stoi truskawkowy dżem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne jabłuszka.Czekam na przepisy z foremkami z Duki

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm.. wyglada przepysznie ! Bardzo ciekawy blog :):) A przepis napewno kiedyś wypróbuję :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł, uwielbiam kogel mogel:):) Na pewno niebawem wykorzystam przepis:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...