jeśli zrobiłaś/eś coś z mojego przepisu
podeślij mi zdjęcie na faxcooks@gmail.com !
umieszczę je na moim fanpage :)

poniedziałek, 9 grudnia 2013

krupnik na wędzonym żeberku!

HEJ :)

zimno za oknem, zimno, zimno, zimno! na takie dni najlepsze są sycące, rozgrzewajace zupy- najlepiej z jakąś wkładką ;)
zapraszam na (mój ulubiony ostatnimi czasy) krupnik! :)

SKŁADNIKI
żeberko wędzone
2 ziemniaki
marchew
pietruszka
cebula
por
3 łyżki śmietany
6 łyżek kaszy
kostka rosołowa
wegeta, pieprz, liść laurowy, ziele angielskie...

GOTUJEMY!
wodą zalewamy żeberko.

dodajemy warzywa.

i zioła.

 po 30-40 minutach od zagotowania dodajemy kaszę.

i ziemniaki.

gotujemy aż zmiękną, wtedy dodajemy kostkę rosołową, wegetę, pieprz- do smaku.

pół szklanki zupy mieszamy ze śmietaną i wlewamy do garnka.

SMACZNEGO :)
 


29 komentarzy:

  1. moja mama też robi podobny krupnik, pyszny jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie to smakuje bosko jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham krupnik;) wygląda przepysznie ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzisz, problem polega na tym że ze mnie kucharka marna :) umiem zrobić obiad ale raczej zup nie potrafie a chciałabym. Z twojego bloga moge się jednak nauczyc i to jest dobre ! będe miała zamiar ugotowac to sobie zajże co tu masz ciekawego. Ogólnie to uwielbiam krupnik ale sama nigdy zadnego nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, że u mnie też dziś był krupnik? Tylko nie na wędzonym...a koniecznie muszę spróbować, bo pewnie smak będzie lepszy:-) Uwielbiam krupnik!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie krupnik lubię tylko ja, może spróbuję go w końcu zrobić sama?
    A tak w ogóle to masz tutaj bardzo dużo bardzo ciekawych przepisów, bloga zapisuję i na pewno będę wypróbowywać różne pomysły, o ile oczywiście czas pozwoli ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przeczytałam u Niebieskich że czekasz na paczkę od nas, to niepokojące bo już dawno powinna dojść :/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za krupnikiem, ale ten u Ciebie wygląda całkiem smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za wizytę u mnie - proszę nie zostawiaj linków bo trafiają do spamu z automatu

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię krupnik,na żeberku - poezja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć wiele osób nie przepada za krupnikiem - ja go wprost UWIELBIAM :)
    Jest,to jedna z moich ulubionych zup !

    OdpowiedzUsuń
  12. ojć, ja to krupnik tak raczej tylko z wielkiego głodu... i wolę z pęczakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurczę nigdy jej nie gotowałam, bo wydawała mi się trudna...Twój przepis zmienił moje zdanie, spisuję;)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. pysznie wygląda <3

    bardzo ładny outfit bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pyszna zupka:) widzę że wygląd się zmienił:)

    OdpowiedzUsuń
  16. też bym zjadła talerz tego Twojego krupniku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty zawsze smaka narobisz ja nie wiem no hehe :)

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  18. musi być pyszny, ja jestem wielką fanką krupniku :) i zawsze robię na kości od schabu, przyznam się że takiej metody z wędzonką nie znałam ale muszę zasmakować :)
    Ślicznie się widzę u Ciebie zrobiło zimowo i śnieg nawet prószy <3
    Pozdrawiam
    Kropka

    OdpowiedzUsuń
  19. Krupnik uwielbiam, ale na wędzonce nie gotowałam i nie zabielam śmietaną..temat wart rozpatrzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę wypróbować przepis, bo zupa wygląda obłędnie.
    Ślicznie i świątecznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. ulubiona zupa mojej corki.
    potrzebuję ciekawy przepis na drugie danie na mięsny obiad świąteczny. podrzuć mi coś :) pozdrawiam. Malina

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja 2 dni temu jadłam krupnik, cudowny....ale masz swietny swiateczny nastroj na blogu, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda cudownie :*
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super tu u Ciebie :) Zapraszam na konkurs do mnie www.AGENSS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój facet byłby tym zachwycony, chyba się podszkolę i zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę i komentarz, każdy zauważam.
niestety nie biorę udziału w grach blogowych :)
zapraszam ponownie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...